En massa tjöt om dessa biverkningar...

Jag har vaccinerat mig och har inte märkt nått... inte ont inte det minsta eller kännt något annat som jag inte brukar göra.
 Tycker det är så överdrivet med allt prat och tjöt om biverkningar... helt klart överdrivet, men visst kan man få biverkningar, men alla får inte det.
Och skall vi verkligen vaccinera oss?
Bra fråga, men vi vaccinerar ju våra barn tidigt mot alla möjliga sjukdomar, så stoppa det som går.
Och detta prat om kvicksilver... vaccinet innehåller motsvarande två portioner fisk, hoppa över fisken!
Nu vaccinera jag mig för att skydda mina barn så dom inte får det och att jag var i riskgrupp, astma, samt att jag alltid får en massa förkylningar som varar i veckor utan att ta slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0